Garantie

Wij geven veel om onze producten en doen ons uiterste best om deze in perfecte staat bij u af te leveren. Toch kan het soms voorkomen dat er tijdens het transport schade ontstaat of dat er een ander probleem optreedt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.

Garantievoorwaarden

Wettelijk gezien bent u verplicht om eventuele gebreken binnen twee maanden na constatering aan ons te melden. Wanneer het gebrek onder de garantievoorwaarden valt, zullen wij kosteloos zorgen voor reparatie of vervanging van het product.

Stuur een e-mail naar info@starstones.nl met een beschrijving van het probleem en indien mogelijk foto's van het defecte product.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen. U kunt uw klacht melden via e-mail naar info@starstones.nl. Wij streven ernaar om binnen 48 uur op uw klacht te reageren en een passende oplossing te bieden.

Indien wij er samen niet uitkomen, heeft u de mogelijkheid om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur. U kunt dit doen via de volgende link: https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten binnen de Europese Unie ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform biedt een alternatieve manier om geschillen op te lossen buiten de rechtbank om. U kunt het ODR-platform bereiken via de volgende link: http://ec.europa.eu/odr. Als uw klacht nog niet elders in behandeling is, staat het u vrij om deze via het platform van de Europese Unie in te dienen.

Staat je vraag niet tussen de veelgestelde vragen? Neem dan contact met ons op.

neem contact op